maandag 15 januari 2007

Vakantieplannen!


Ik heb het hele jaar door zin in vakantie. Niet omdat ik lui ben en niet wil werken, maar omdat ik een hekel aan kou heb en veel dingen in de wereld wil zien. Warme landen, temperamentvolle mensen, ander eten, andere cultuur, ik vind het allemaal geweldig.

Om deze reden heb ik even overwogen dit weekend naar de vakantiebeurs te gaan. Niet omdat dat nou zo’n briljant concept is, maar meer omdat ik dan weer tevreden naar huis kan gaan met stapels folders van de meest prachtige en exotische bestemmingen.

Diederik wilde niet, hij houdt totaal niet van dit soort dingen. Achteraf ben ik hem dankbaar, als ik er namelijk eenmaal ben erger ik me aan de drukte en gedrag van mensen. Daarbij was dan vandaag de papierbak vol geweest met folders, omdat ik de folders bij thuiskomst eigenlijk altijd gelijk weer weggooi.

Toch heb ik nog steeds heel veel zin in vakantie. En ondanks alle plannen voor mooie verre reizen, kan ik me nu al helemaal verheugen op een paar dagen Nittel, dan zien we daarna wel weer verder!

Geen opmerkingen: