donderdag 1 februari 2007

Kadolijstje

Nog iets minder dan 3 weken en Femke wordt 1 jaar. De eerste vrienden en familieleden beginnen al te vragen wat Femke wil hebben voor haar verjaardag en ik pieker me suf. Ze heeft al best veel speelgoed en kleertjes, maar om nou haar verjaardag maar helemaal kado-loos voorbij te laten gaan is ook zo wat, het is tenslotte haar eerste verjaardag, dus dat is best een bijzondere!

Hoe kunnen we nou leuke dingen vragen, zonder dat het hier de achtertuin van Michael Jackson wordt (hiermee doel ik op enorme speelgoedbergen, draaimolens en speelgoed met enorm veel geluid, batterij en kleur), of zonder dat ik ontslag hoef te nemen omdat ik een eigen bibliotheek kan beginnen met kinderboeken.......

Als iemand tips heeft hoor ik ze graag!

PS: De badfoto is gewoon vulling en dat er weinig speeltjes opstaan betekent echt NIET dat ze nog geen badspeelgoed heeft, ik geloof inmiddels 4 drijvende kikkers, 4 vissen, 5 badeenden, een paar bootjes, een schepnetje met nog wat losse visjes erbij en een drijvend boekje van Nijntje, lijkt me voor het komende jaar genoeg...:-)

Geen opmerkingen: