donderdag 15 februari 2007

Carnaval

Vandaag had Femke een inhaaldag tegoed op de creche. Vandaag werd- en aanstaande maandag wordt op de creche carnaval gevierd.

Ik sprak leidster Sandra toen ik aan kwam lopen. Ze hadden een machtige dag gehad met alle kleintjes. Een paar kindjes vonden het eng om verf op hun gezicht te krijgen, maar onze kleine meid vond het helemaal geweldig. Sandra zei: "ze ging met haar oogjes dicht en haar gezichtje naar voren klaar zitten, alsof ze elke dag opgemaakt wordt. Toen ik klaar was met rood en het kwastje even wilde wassen begon ze te gillen, tot ik weer terug kwam en verder ging met een andere kleur".

Een pret-letter is het, onze kleine meid. En toen ik haar ophaalde heb ik even in haar groep een fotootje gemaakt. Maandag mag ze weer!

Geen opmerkingen: