vrijdag 16 februari 2007

Opvrolijken

Vanmiddag waren Femke en ik even "een bakkie doen" bij Gemma. Gem zit niet lekker in haar vel op het moment, dus even extra aandacht aan besteden als vriendin!

Eigenlijk mocht ik geen foto nemen van haar, omdat ze zelf vindt dat ze er niet uitziet. Wij vinden het erg meevallen, je hoeft nou eenmaal niet elke dag "rode-loper-proof" te zijn. Een zogenaamd baal uiterlijk mag best eens en geloof me, ik heb VEEL ergere gezien! (en die hadden niet eens een baaldag...:-))

Aan het eind van ons bezoek zei Gemma: Van zo'n klein supervrolijk meisje word ik zelf ook weer een beetje vrolijk". Dat is natuurlijk super om te horen. Hopelijk is Gemma snel weer de oude en als ze daar af en toe Femke even voor wil knuffelen, dan komen we gewoon wat vaker langs!

Geen opmerkingen: