zaterdag 30 juni 2007

I did it again!!

Vandaag 2 prachtige duiken gemaakt. We moesten ons wel erg vroeg melden vanmorgen, namelijk om 7.15... Femke dus om 7.00 naar haar nanny van die dag en wij op pad. Eenmaal op de boot vertelde de instructeur al dat er gister een aantal haaien gesignaleerd waren, dus tja, echt heel blij was is niet!


En jawel, tijdens de duik werden we welkom geheten onder water door maar liefst 6 (!!!) reef sharks. En deze zagen er wel echt zo uit als in JAWS..... (maar dan wat kleiner). Ik kan nu in ieder geval zeggen dat ik zowel op mijn 34e als op mijn 35e haaien heb gezien!




Maar: Zoals jullie allemaal kunnen zien (anders had dit bericht er niet opgestaan) leven we nog en genieten we na van de prachtige onderwaterwereld van Ko Tao. Died gaat morgenochtend nog een keer, maar ik blijf bij onze prinses, ik heb nu wel genoeg spannende dingen meegemaakt deze vakantie....

Geen opmerkingen: