woensdag 20 december 2006

Het zal je werk maar wezen

Hoewel ik zeker niet mag klagen over mijn werk en er altijd ergere banen zijn, moet ik bekennen dat ik heel erg uitkijk naar de komende 2 weken dat vrij ben. Gewoon even wat verlof opnemen en zo ben je 2 weken lekker aan huis gekluisterd in plaats van aan kantoor. (Dat is het voordeel van minder dagen werken, dat je met feestdagen erbij snel een weekje vrij hebt).

Lekker een beetje "lummelen", genieten van thuis zijn, quality time met vrienden en familie, verder gaan aan de enorme stapel boeken die klaar ligt om gelezen te gaan worden en het huis weer eens drastisch opruimen.

Het lezen van die boeken gaat me wel lukken, ook de gezelligheid met vrienden en familie gaat me altijd goed af en lummelen kan ik als geen ander. Dat opruimen van het huis schiet er meestal bij in, maar ja, je kan nou eenmaal niet alles hebben...:-)

Geen opmerkingen: