woensdag 27 december 2006

Altijd welkom

2e kerstdag moest Diederik werken, Femke en ik zouden samen thuis zijn. We zaten vorige week bij Siebe en Gemma thuis en hadden het over de kerstdagen. Ze hoorden dat Died moest werken en zeiden meteen: Kom dan lekker bij ons eten, de ouders van Sieb zijn er ook, maar die vinden dat helemaal prima!

Niet dat ik me heel zielig had gevoeld als ik een dagje thuis was geweest, maar ik vond het toch wel gezellig aan te schuiven. De altijd super gastvrije Siebe en Gemma hadden uitgepakt en een luxe 4-gangendiner geregeld via via, zodat we de luxe gerechten enkel nog even hoefden te openen en in de oven hoefden te schuiven.

Op zich is zelf koken leuk, maar nu de hele avond aan tafel zitten met elkaar en en goed glas wijn en goed gesprekken (politiek, onderwijs, opvoeding, religie, familiebanden) was ook wat waard.

Daarbij was het best hilarisch om elkaar lachend aan te kijken en te zeggen: knip jij de volgende gang open, of doe ik het? Al met al een top avond, nogmaals bedankt!

Geen opmerkingen: