maandag 20 juli 2009

Duiken in Ao Nang

Vandaag zijn Diederik en ik een dagje gaan duiken. Gemma en Siebe hadden aangeboden dan op Femke en Jelmer te passen, dus we konden met een gerust hart de zee op en in!

Om 8.45 werden we verwacht en vooraf heeft de duikmeneer van de duikschool me al verteld dat de kans groot is dat we haaien tegenkomen, dus mijn ontbijt vanmorgen ging niet echt soepel aangezien ik toch wel een beetje licht nerveus was...

Nou, of die haaien er gezeten hebben weten we niet, want het zicht was echt niet top, zeg maar eigenlijk gewoon belabberd! Ik zei tegen Died ik kan net zo goed in Zeeland duiken! Maar ja, dit was enkel gevolg van een enorme storm van een paar dagen geleden, dus ook wel logisch. Ik heb in ieder geval 2 duiken gemaakt en toch wel wat leuke dingen gezien, oa weer 2 zeepaardjes.....

We zetten nu onze zinnen maar op Ko Tao, misschien dat we daar nog een mooie duik kunnen maken.

Gelukkig hadden Siebe en Gemma een topdagje met de kinderen. Ze waren zo leuk en lief met elkaar aan het spelen. Gemma heeft er veel foto's van gemaakt, maar hier heb ik er in ieder geval nog even 2, om een uurtje of 15.00 gemaakt toen we terugkwamen van het duiken.
De foto's van Gem plaats ik als we weer in Nederland zijn wel op de blog erbij. Dan kan ik alles even op mijn gemak uitzoeken en regelen.
En hier wast Fleur Femke haar haar aan het einde van de dag. Boris sliep al en Fleur kwam bij ons in bad.

Tot slot kunnen jullie hier zien welk uitzicht we vanaf onze kamers hebben in het hotel. Mooi he?!

Tot nader bericht, liefs van ons allemaal!

Geen opmerkingen: