maandag 9 april 2007

Reserveren voor anderen, wat een straf!

Thomas en Alex wilden weten of er plek was in Nittelerhof in een bepaald weekend, dus even een sms naar mij omdat ik er toch (weer eens) was. Toen ik Thomas een sms stuurde dat er plek bleek te zijn vroegen ze het telefoonnummer, zodat ze één en ander konden bespreken met Esther.

Mijn reactie terug was dat ik het ook wel even kon doornemen en dat ik wel even een offerte op maat zou laten maken.

Vervolgens reageeren ze met de opmerking dat ik een schat ben..... wat ze niet weten is dat het helemaal niet verkeerd is om dit soort dingen te doen. Ik zat bij Esther in de receptie naast een mega schaal paaseieren, met een glas Sekt in mijn hand een beetje te kletsen en aan mijn glas te nippen.

Het werd een arrangementje met overnachtingen, een 4- en een 5-gangendiner, een wijnproeverij met tapas en een massage in de salon met sauna en dergelijke, klinkt goed toch?!

Al met aan graag gedaan dus! En als ik voor iemand anders ook een reservering moet maken hoor ik het graag. http://www.hotelnittelerhof.com

Geen opmerkingen: