maandag 12 maart 2007

Langere dagen

Gedurende de hele winter voel ik me net een mol. Het is donker als ik op mijn werk aankom en donker als ik weer in de auto stap. De hele dag zit je op kantoor in een ruimte met kunstmatige verlichting en je energiepeil daalt elke dag verder.

Een paar weken geleden was het zover. Ik stapte in de auto op mijn werk zo om een uur of 16.45 en zag tot mijn verbazing dat het nog een beetje licht was! En gedurende die week en de week erna ging het zo snel dat ik met licht helemaal naar huis reed, heerlijk!

Deze week weer een nieuwe ontwikkeling. Ik stapte de voordeur uit in alle vroegte (zo rond 6.30, zoals elke werkdag) en tot mijn verbazing zag ik dat het al licht was. Het gaat de goede kant weer op, we blaken straks weer van de energie. Nog heel even geduld en de klok kan weer naar voren. Als het goed is begrijpt Femke dat nog niet, dus wie weet slaapt ze een uur langer...


Wat is zomertijd toch een geweldig iets!

Geen opmerkingen: