vrijdag 16 maart 2007

Eindelijk weer een slaapkopje

Heerlijk, het is weekend. Het is lekker weer buiten, de boodschappen zijn heel burgelijk allemaal al op vrijdag gedaan en het huis is opgeruimd. Dat is nou echt een voordeel van vrijdag vrij zijn, dat dit niet allemaal meer op de zaterdag hoeft, zodat je halve weekend op gaat aan de zogenaamde verplichte huishoudelijke taken.

En zo ook weer eens even tijd voor de blog, want die is al een tijdje niet bijgewerkt. Onze kleine meid had een soort van verstoord slaappatroon. Dat wil zeggen, ze werd wakker om een uur of 6.00 en sliep daarna gewoon niet meer.

Vanochtend voor het eerst in iets meer dan een week weer eens doorgeslapen, ze werd pas om 8.30 wakker, en dat is voor mij toch echt beter :-). Ook nu is ze volgens mij nu haar slaap van afgelopen week aan het inhalen, ik bracht haar om 12.30 naar bed en nog steeds ligt ze heerlijk te snurken. Al meer dan 3 uur!

Aan de ene kant geniet ik daar van, kan ik even lekker wat dingen doen in huis. Aan de andere kant betrap ik mezelf dat ik het best een beetje saai vind, dus ik ga steeds even kijken of ze misschien al wakker is....

Geen opmerkingen: