zondag 6 april 2008

Bijna een maand radiostilte

Tja, druk, druk en nog eens druk. Toen Femke nog een heel klein meisje was sliep ze veel en zat ze lekker rustig om zich heen te kijken. Nu is ze wat ouder en merk ik dat ik amper tijd heb om wat stukjes op het net te publiceren, omdat ik gewoon met haar bezig ben. Samen boekjes lezen, tv kijken, lego bouwen en meer van dat soort zaken.

Ook merk ik dat nu ik maar 3 dagen in de week werk, ik op mijn vrije dagen toch zeker 2 uur per dag achter de laptop zit om mijn werk bij te houden en alle mail te beantwoorden, dus zo lopen de dagen snel vol.

Verder zijn we momenteel druk met de nieuwe kamer van Femke. Wat nu nog logeerkamer is wordt Femke haar eerste echte meidenkamer. We willen graag dat deze kamer snel klaar is, zodat ze echt lekker de volle aandacht krijgt als ze naar haar nieuwe kamer mag op zolder. Ze moet zeker niet het idee hebben dat ze naar de zolder "moet" omdat de baby geboren is. Zo komen vandaag Freek en mijn vader nog helpen klussen, om alle 800 balken op die kamer te schilderen. Ik mag wel latex schilderen en dat heb ik dan ook braaf gedaan, maar met de zijdeglans aan de slag is dan weer niet verstandig als je zwanger bent. Diederik kan er dus wel wat hulp bij gebruiken.

Vandaag nog precies een maand werken en dan ga ik met zwangerschapsverlof. Wie weet heb ik dan weer wat meer tijd, althans, tot de nieuwe kleine geboren wordt dan wel te verstaan, dan komen we weer in een nieuw stadium van drukte en aandacht verdelen!

Geen opmerkingen: