zondag 6 april 2008

Koffie van 10.00 - 22.00

Gister was Diederik bij Marc en Miranda aan het klussen. Ik dacht, dan ga ik mezelf even uitnodigen bij Siebe en Gemma voor een kopje koffie. Zo gezegd zo gedaan, Gemma moest eerst nog even naar de opticien, maar vanaf 12.00 kon ik terecht.

Ik in de auto met Femke en een vers appeltaartje van de bakker en zo was ik er om 12.00. Toen Gemma thuis kwam had ze lekkere broodjes gehaald, onder het motto: je blijft toch wel lunchen?!

Terwijl we zaten te lunchen en nog even zaten te kletsen kwam Siebe met de opmerking: je blijft toch wel eten? Ik gaf nog aan dat ik al boodschappen had gedaan en dat Diederik het wel lekker zou vinden thuis te eten na 2 hele dagen klussen bij Marc en Miranda, dus "dank voor het aanbod, maar ik denk dat we even passen deze keer".

Tot Gemma zei dat ze gado gado zou maken..... De dag ervoor zou ik gado gado maken, maar op het laatste moment veranderde ik van mening. Diederik baalde, want hij had zich erg verheugd op gado gado. Dus toen ik zei ik zal Died even polsen verwachtte ik al dat hij toch wel zou willen komen.

En het klopte: Lekker gado gado! Dan rij ik wel naar Utrecht! Dus zo kwam het dat Femke en ik eigenlijk op de koffie gingen, maar bleven hangen en pas om 22.00 thuis waren. Lekker spontaan dagje. Ik zei al bij het weggaan: Zal ik volgend weekend weer op de koffie komen???

Geen opmerkingen: