woensdag 18 november 2009

Ilse de Lange

Paul en Yvette kwamen afgelopen jaar toen Yvette in Hilversum werkte bijna elke week wel een keertje bij ons eten. Als dankje daarvoor hadden ze ons uitgenodigd om een avondje mee te gaan eten en vervolgens naar een optreden van Ilse de Lange in Heerhugowaard, dat was afgelopen vrijdag.

Helaas kon Diederik er niet bij zijn, want hij moest verplicht een avond aanwezig zijn op zijn werk. Ondanks dat dat jammer was hebben wij toch een hele leuke avond gehad! Ook nu hadden we weer eens te maken met een beetje oppasstress. We moesten redelijk op tijd weg en onze eigen oppas kon niet. Siebe en Gemma konden niet, Lou en bep konden niet en Yvette en Paul natuurlijk ook niet... We hadden gevraagd of (wel een eind weg, maar aangezien het een uizondering is) Freek en Vanessa konden. Gelukkig kon dat!
Echter............. 2 dagen daarna belde Freek dat ze toch naar een verplichte partij moesten, dus helaas. Mijn moeder zei meteen: Dan kom ik wel! En dat was natuurlijk super, ik was helemaal opgelucht! Femke vond het ook leuk, want ze ziet oma tegenwoordig vaker, wat toch gezellig is.

Dus ik met Paul en Yvette op pad. Paul had eerst de eer met 2 vrouwen uit eten te gaan. Ik had een tafel gereserveerd bij de Spijkerpandjes hier in de buurt en het was erg lekker, al had het wel iets meer mogen zijn...
Vervolgens reden we naar Heerhugowaard, waar het optreden om 21.30 begon. We liepen de zaal in en Ilse kwam op, dus prima timing! Ik ken niet alle muziek en heb geen albums van Ilse de Lange, maar ik moet zeggen dat ze erg goed was. Prima live stem, al zal ik nu toch nog geen albums van haar gaan aanschaffen om grijs te draaien.

Al met al een enorm gezellige avond dus ik kan wederom een bedankje bloggen: Paul en Yvette: Bedankt!

Geen opmerkingen: