woensdag 14 januari 2009

Died en Sam naar Artis met de kinderen

Een paar maanden geleden hadden we met Maurice en Nathalie afgesproken om half november naar Artis te gaan met de kinderen. Later die week bleek dat nathalie een dubbele afspraak had gemaakt en ik lag het weekend met migraine op bed, dus de mannen gingen samen op pad met de kinderen. Vond ik een prima oplossing, want ik wilde alleen maar liggen en vooral mijn ogen dichthouden. Jelmer bleef mij mij thuis, want hij zat nog in de nasleep van het RS-virus, dus wij rust thuis en zij de drukte in!

Zo gezegd zo gedaan en met de tram gingen ze op pad, Mayron, Femke en Aiden.....

Een mooi stel, Mayron en Femke.

En daar gingen ze. Diederik trekt samen met Aiden de kar met zijn grote broer erin en Femke aan de hand van haar "pappie".

De mannen kijken naar de dieren en Femke denkt: maak die foto nou maar dan kunnen we weer verder lopen!
De kinderen waren onder de indruk en vermaakten zich prima met zijn drietjes. Ze keken hun ogen uit naar zebra's, leeuwen, apen, vogels en ook vissen.

En de dieren lieten zich ook allemaal van hun beste kant zien, zoals deze zingende zeeleeuw....

En aan het eind weer met de tram naar huis. Helaas was vanwege de intocht van Sinterklaas nogal wat ellende in het openbaar vervoer die zondag, zodat ze na een uur nog zaten te wachten op een tram, inmiddels in het donker.

En toen Diederik bij de familie wegging hoorde hij Mayron, Femke en Aiden afspreken dat Femke gauw weer een keertje zou komen spelen, Diederik en Maurice moesten hier natuurlijk hartelijk om lachen. Volgende keer Dierenpark Amersfoort dan maar??

Geen opmerkingen: