dinsdag 4 november 2008

Onder kopje

Onze blije smurf, die soms de meest leuke opmerkingen maakt. Ik moet ze gewoon opschrijven omdat ik ze anders vergeet en ooit als ze groter is kan ze er vast zelf vreselijk om lachen.

Vorige week zat Yvette bij mij te eten en met ons drietjes (Femke, Yvette en ik) zaten we aan tafel. Mijn moeder belt en terwijl ik aan de telefoon zit geeft Femke mij iets aan dat ik zonder nadenken aanpak terwijl ik doorpraat tegen mijn moeder.
Femke kijkt me aan en zegt: "Dan zeg je dank je wel mama!"
Regelmatig op zondagochtend gaat Diederik zwemmen met Femke, aangezien Jelmer nog steeds niet helemaal beter is ook afgelopen zondag zonder ons. Na anderhalf uur komen ze weer thuis en ik ben boven de was aan het opvouwen. Femke rent de trap op en roept "mama, MAMA!!!!", dus ik vang haar bovenaan de trap op. Ik zeg "hoe was het in het zwembad?"

En Femke zegt: "Leuk mama, ik ben onderkopje geweest!".....

Geen opmerkingen: