woensdag 18 juli 2007

Nadoen...

Vandaag op Boris en Fleur gepast in Utrecht. Moest er om 8.15 zijn en Gemma zou me rond een uurtje of 13.00 weer aflossen.

Boris is een half jaartje ouder dan Femke, en Boris klimt en klautert overal op. Femke kijkt het eens rustig aan, lacht om Boris en gaat vervolgens gewoon haar eigen rustige gangetje.

Tot we thuis zijn!
Dan is het bingo en gaat ze thuis in praktijk brengen wat ze Boris heeft zien doen. Ze rent opeens (ze liep tot vanochtend en nu rent ze alle kanten op behalve de goede) en ze klautert overal op en gaat er standaard van uit dat er iemand in de buurt is die haar wel opvangt als ze besluit zich om te laten vallen. Aangezien ik niet 100% naast haar zit of loop kun je je voorstellen dat ze vandaag best wat keren gevallen is.

Onze meid blijkt opeens ook een klauter-kabouter, als ik weer ga oppassen regel ik zelf een oppas voor Femke, zodat ze niet meer van Boris kan afkijken, haha!

En nu, om 20.30 's avonds: Ga ik slapen, ik ben gesloopt.... :-)

Geen opmerkingen: