zondag 15 juli 2007

"AL" in Den Haag!

Midden in de nacht na een heerlijke avond NSJ liepen we terug naar de auto in Rotterdam. Daar om 2.00 's nachts werden hand outs uitgereikt. We zeggen standaard nee, maar mijn oog viel op Al Jarreau......

Dus snel even terug en alsnog een exemplaar vragen. Ja hoor, op zaterdag 1 december treedt Al Jarreau op in Den Haag, met Big band.

Gister dacht ik, laat ik eens even kijken op de site die vermeld staat en wat denk je? De voorverkoop startte dit weekend. Ik heb dus meteen kaarten besteld en we zijn erbij! En niet alleen Died en ik, ook Marc, John, Selma en Siebe. Alleen Gemma is niet van de partij, die vindt het niet echt je van het, dus ze heeft aangeboden die avond naast Boris en Fleur ook op Femke te letten.

Al met al goed geregeld, maar het belangrijkste...... Ik ga weer "Al" zien, en het is niet voor te stellen hoe blij en gelukkig ik daarmee ben!

Geen opmerkingen: