zaterdag 19 mei 2007

Kopieergedrag

Tijdens het downloaden van de foto's van de camera op de laptop heb ik altijd een klein snoertje nodig. Zodra de foto's op de laptop staan heb ik het niet meer nodig en voor de mensen die mij kennen zal het dan ook niet echt verrassend zijn als ik zeg dat dat snoertje nog wel eens her en der door het huis slingert.....

Femke kijkt altijd vol verwondering en interesse wat mensen om haar heen aan het doen zijn. Zo ook als ik in de auto aan het bellen ben. Dan heb ik een wit snoertje aan mijn mobiel dat ik in mijn oor stop, zodat ik handsfree bel. Femke zag een wit snoertje in de woonkamer liggen en het kwartje viel meteen. Razendsnel gaat ze richting snoertje en één uiteinde ervan houdt ze bij haar oor. Vervolgens begint ze te ratelen, hele verhalen houdt ze!

Ik ben benieuwd wie ze aan de lijn had van het download laptop-snoertje......