zaterdag 20 juni 2009

Ze wordt zo groot

Mijn lieve bijdehante prinses... Ze verandert zo snel momenteel, dat ik het amper bij kan houden. En ze heeft de meest grappige opmerkingen, waar ik meestal heel hard om kan lachen. Zo vroeg ik laatst hoe groot ze nu was. Ze legde haar hand boven op haar hoofd terwijl ze aan tafel zat en zei: zo groot mam....

Afgelopen week riep ze me, ik zei: ik kom er zo aan schat, 1 tel! Dus ik loop naar haar toe. Wat zegt ze? Dat zijn 2 tellen mam!
2 weken geleden zat ze met haar nep-mobiel (een dummy die we een keer kregen bij een Vodafomewinkel) aan tafel. Ze klapt hem open en zegt dat ze even papa gaat bellen. Vervolgens roept ze 3x in de telefoon: hallo papa? hallo PAPA! Hallo, PA-PA!!! Ze klapt de telefoon dicht, geeft me de telefoon en zegt: Ik hoor hem gewoon niet!
En in de winkel probeer ik haar soms toch een beetje op te voeden... dus als ze weer eens verkondigt wat ze allemaal uit de schappen MOET hebben en wat ze allemaal lekker vindt, leg ik haar al winkelend uit dat we niet zomaar alles kunnen kopen, omdat we het ook allemaal moeten betalen.
Sta ik een tijdje later met een volle kar bij de kassa, tussen alle mensen (het was NOGAL druk), zegt ze: Maar mama, kunnen we dit dan wel betalen??? Gelukkig heeft de lieve meid maar 1 volume op haar stembanden en dat is HARD! Ik was dan ook enorm blij dat mijn pinpas werkte!!

Geen opmerkingen: