zaterdag 20 juni 2009

Werd wel weer tijd voor een bericht toch?!

Tja, druk druk is HET excuus om heel veel dingen uit te stellen die je eigenlijk wel moet doen. Zowel afspreken met mensen, als bellen naar mensen en het schrijven van stukjes op mijn blog willen er nog wel eens bij inschieten.

Anyway, wellicht nu weer een mooie tijd om het op te gaan pakken, zo vlak voor de vakantie. De beide kinderen veranderen zo hard op het moment dat ik ook geen excuus meer MAG hebben, anders vergeet ik straks teveel dat ik eigenlijk nog wel op mijn blog had willen vermelden.

Neem Femke, die nu vaak de meest geweldige uitspraken heeft, regelmatig verbaast ze me met uitspraken dat ik denk, "hoe komt een 3-jarige daar nou weer bij?". En dan Jelmer, die nu inmiddels al een jaar is en het hele huis door kruipt en ook snel ontwikkelt. Wel wat laat door wat gezondheidsprobleempjes in zijn eerste jaar, maar nu gaat het gelukkig echt goed met het mannetje. Ik zal wederom (niet voor de eerste keer sinds ik mijn blog ben gestart) proberen mijn leven te beteren en weer wat consequenter proberen verhaaltjes schrijven!

Geen opmerkingen: