zaterdag 20 juni 2009

Afscheid van de 4x4....


Dit was hem...... de auto waar ik ruim 4 jaar met ENORM veel plezier in heb gereden. Zoals het hoorde ging hij nooit door de wasstraat en reed ik bewust door elke modderpoel die ik tegenkwam. Een aantal jaren heb ik hem meegenomen naar Terschelling, waar ik dan een vergunning regelde zodat ik op het strand mocht rijden tussen oktober en april. Oh, wat vond ik dat geweldig!

Nu kwam er een APK aan en eigenlijk werd hij toch wat te duur in onderhoud. Ook wilde ik (met name voor de kinderen, aangezien ik veel file rij) toch wel erg graag een auto met airco. Dus... deze in de verkoop. Het goede nieuws is dat hij is verkocht aan iemand die hem wil gebruiken om op één van de waddeneilanden te rijden, een mooiere bestemming is er volgens mij niet, dus dat maakt het nog een beetje goed.



En ik nu dus in een andere auto... een (voor mijn doen) burgerauto, maar ik moet bekennen dat hij heel erg goed bevalt. Ik wilde absoluut weer een hoge instap (niet eens vanwege mezelf, maar de autostoeltjes op die hoogte vastmaken is echt heel prettig!) en bovenal wilde ik ruimte. Zo kwam ik op de Xsara Picasso uit.

Zoals jullie zien vinden de kinderen hem ook helemaal leuk, met name Femke. Er zitten 3 stoelen achterin, dus één voor haar, één voor Jelmer en dan ook nog één voor Winnie de Poeh... en dan hebben zij en haar broertje ook nog een eigen tafeltje, ge-wel-dig!
Maar ooit...... komt er toch wel weer een stoere auto voor Ilse.......

Geen opmerkingen: