maandag 4 februari 2008

Toch even op de ski's....

Behalve de woensdagmiddag op de oefenweide met Femke, heb ik ook nog even echt geskied. Ik was het niet van plan, maar kon de verleiding toch niet weerstaan.....

Zo stond ik donderdagochtend op de latten, om de gondel naar boven te pakken. Samen met mijn vader en Diederik durfde ik het wel aan om een afdalinkje te maken en uiteindelijk heb ik toch een paar lekkere afdalingen gedaan die ochtend.


Het was echt supermistig wat natuurlijk wel zonde was. Aan de andere kant vond ik het juist wel prettig. De meeste mensen skiën niet met dit weer, dus het was echt heel erg rustig op de pistes. Ik was niet bang zelf te vallen, maar meer dat iemand anders mij zou omskiën en dat was nu dus niet aan de orde.

Al met al heerlijk om toch even te hebben geskied, en vrijdag heb ik weer gewoon lekker rustig aan gedaan.

Geen opmerkingen: