zondag 3 februari 2008

Skiën en uitrusten


Woensdagmiddag gingen we met Femke naar Angertal, een locatie waar wat pistes bij elkaar komen en waar een groot restaurant zit war we prima konden lunchen.

De ski's van Femke mee en de helling op. Alles in de sneeuw was even interessant, hoe koud het ook was.

Met papa omhoog in de sleeplift, dit durfde ik zelf niet aan. Ik val normaal zelf al uit werkelijk elke lift, dus om Femke nou ook nog mee te nemen vond ik iets te riskant. Ik en mijn buik dus samen naar boven en Femke met papa mee. Skipak aan, sneeuwschoenen van Fleur aan, muts op, skibril heel stoer op het hoofd en de ski's onder.....


En tussen papa's benen in mocht ze naar beneden glijden. Helaas hebben we hier geen foto van omdat er druk gefilmd werd. Ook de tweede keer, met papa omhoog en nu tussen de benen van mama naar beneden glijden. Luid joelend ("ai-ai-ai-ai-ai..." voor intimi) schoten we naar beneden en ze wilde eigenlijk nog wel een keer.


En erna zoals het hoort even bijkomen met een koekje of een chocolaatje. Lekker bij papa op schoot in de sneeuw, terwijl Diederik de volgende afdaling die hij gaat nemen (zonder dochter!) alweer aan het uitzoeken is.

Geen opmerkingen: