maandag 16 juni 2008

Zelf weer alles doen....

Pfoe, dat wordt weer wennen... De kraamhulp was er vandaag voor het laatst en ondanks dat het lekker is "je eigen huis weer terug te hebben", wordt het wel wennen dat de hulp weg is.

Ik werd elke ochtend wakker rond 8.30, als Nicky binnenkwam, vervolgens kwam ze boven vragen wat ik voor ontbijtje wilde. Meestal was dit 2 boterhammen, een kopje koffie en een mango. We hoorden dan beneden wat gerommel, koffiebonen die gemalen werden door de machine en Nicky kwam dan een paar minuten later boven met ons krantje, een compleet in stukjes gesneden mango, 2 broodjes, en een kop met verse dubbele espresso.

Vervolgens even Jelmer voeden, om daarna onder de douche te stappen. Died deed wat boodschappen of werkte. Als ik dan terug kwam op de slaapkamer was het bed opnieuw verschoond, de kamer stofgezogen en schoof ik zo weer tussen de lakens. De kraamhulp deed dan de was, maakte de badkamer schoon terwijl ik Jelmer weer voedde en dan was het alweer tijd voor een lunch op bed.
Na de lunch siƫsta tijd, en als ik wakker werd lag alle was gestreken en al klaar om weer in de kast te schuiven.

Morgen is Diederik vrij en in de namiddag komt mijn moeder om een aantal dagen de kids te knuffelen en mij een beetje te assisteren. Gezellig! Maar ik zal toch echt zelf nu weer wat dingen moeten gaan doen om mijn eigen ritme weer terug te krijgen. Het was wel een relaxed weekje zo!

Geen opmerkingen: