woensdag 5 september 2007

Ziekjes

Femke heeft een griepje te pakken. Het weekend was ze al niet in haar hum, zwaar verkouden en moe. Maandag op de creche werd het erger en dinsdag werd ik om 13.15 door Sandra op mijn gebeld dat ik de kleine moest ophalen. Ik had al een beetje een vermoeden dus de afspraken die ik die dag had staan had ik naar de ochtend verschoven.

Toen ik aankwam bij de creche en ze zat bij Cora op schoot, hoe ik haar aantrof?
- rode wangen
- een warm voorhoofd
- een snotneus van de bovenkant van haar neus tot de onderkant van haar kin
- waterige oogjes
- als iemand naar haar wees barstte ze in tranen uit
- supermoe, want ze wilde niet slapen op de creche

Ik heb haar heel snel mee naar huis genomen, lekker schoongeboend, zetpilletje erin, pyama aan, slaapzakje aan en lekker in bed gelegd met een lepeltje hoestsiroop. En toen ze 3 uur later wakker werd voelde ze zich al een stuk beter.

Daarna mocht ze natuurlijk even lekker verwend worden, met dvd-tjes op de bank onder een dekentje. En ik zal het toegeven: Vlak na deze foto zaten Femke en ik samen onder de rode deken naar het Zandkasteel te kijken, heerlijk!!!

Geen opmerkingen: