vrijdag 4 januari 2008

Ik miste hem verschrikkelijk

Soms moet je prioriteiten stellen en dat is maar goed ook, want ik heb altijd gezegd dat als alles je aan komt waaien je nergens echt van kunt genieten.

Soms stel je de verkeerde prioriteiten, zo ook ik deze keer toen we naar Terschelling gingen. Ik had besloten dat deze keer mijn auto niet meeging naar het eiland, omdat we maar 4 dagen gingen en ik 130 euro teveel geld vond voor die paar keer dat je op het strand rijdt.

Wat een blunder van mij.... Zie hier, daar komen de eerste paar jeeps aanrijden, een prachtig gezicht zo nog over het bijna verlaten strand.

Iets later staan er al aardig wat meer jeeps opgesteld achter de reddingsmaatschappij, allemaal met de neusjes dezelfde kant op. Ik weet het van mezelf: ondanks dat ik een vrouw ben heb ik echt een paar mannelijke hormonen, voetbal en 4-WD's. Ik heb dus echt bijna staan huilen toen ik hier op het strand stond, bezaaid met 4-WD's terwijl de mijne er niet bij was.

Je ziet het...... het stond rijendik!


In september gaan we weer naar het eiland, Diederik wil dan zijn auto meehebben om lekker veel mee te kunnen nemen. Hij kan het vergeten, de mijne gaat mee, al kun je in die periode niet op het strand rijden. Ik heb zo nog eens goed om me heengekeken en het volgende geconculdeerd: Zonder 4-WD hoor je er hier al niet bij, maar met een stationwagen rij je pas echt voor gek!

Geen opmerkingen: